• Zwroty i reklamacje

Zwroty, wymiany i reklamacje produktów

W RAZIE PYTAŃ LUB WĄTPLIWOŚĆI ZADZWOŃ +48 537 133 457 LUB NAPISZ NA eolersklep@gmail.com
ZWROTY I WYMIANY

Pomimo dokładania wszelkich starań, abyś był zadowolony z dokonanych  zakupów, zdajemy sobie sprawę, że zakupione produkty mogą nie spełniać Twoich oczekiwań.

Możesz je w zwrócić całkowicie lub zwrócic i wymienić na inne produkty. Na zwrot lub wymianę produktów masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. 

 

Jak wymienić lub zwrócić produkt?

 

  1. Wypełnij  "Formularz zwrotu - wymiany towaru". https://eoler.pl/upload/jr168//returnform.pdf
  2. Zapakuj produkty wraz z formularzem i dowodem zakupu oraz odeślij na adres:

Eoler Milena Harasimowicz Mikołaj Nowak s.c.
ul. Mariana Rejewskiego 34/6 
61-419 Poznań

  1. Pamiętaj, że zwrotom i wymianom mogą podlegać tylko produkty w niezmienionym stanie - oznacza to, że produkt powinien wrócić do nas w takim stanie w jakim został do Ciebie wysłany, czyli musi być nowy, bez oznak użytkowania i w oryginalnym firmowym opakowaniu producenta.
  2. Po otrzymaniu przez nas przesyłki i rozpatrzeniu wnioskowanego w formularzu działania, niezwłocznie zwrócimy Ci środki na rachunek bankowy lub wyślemy wybrany przez Ciebie produkt.
  3. Pamiętaj! Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy możliwości odbierania przesyłek wysłanych za pobraniem.
REKLAMACJE

 

Jak zareklamować produkt?

 

  1. Wypełnij  "Formularz reklamacji towaru". https://eoler.pl/upload/jr168/Wzor-FORMULARZ-REKLAMACJI-TOWARU-KUPIONEGO-W-SKLEPIE-INTER-.odt
  2. Zapakuj produkty wraz z formularzem i dowodem zakupu oraz odeślij na adres:

Eoler Milena Harasimowicz Mikołaj Nowak s.c.
ul. Mariana Rejewskiego 34/6 
61-419 Poznań

  1. Standardowo reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. Jeżeli na wniosek producenta proces reklamacyjny będzie wydłużony, poinformujemy Cie o tym.
  2. W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy Ci równowartość ceny produktu.
  3. Pamiętaj! Nie zapomnij dołączyć do przesyłki dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).
  4. Pamiętaj! Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy możliwości odbierania przesyłek wysłanych za pobraniem.

    W RAZIE PYTAŃ LUB WĄTPLIWOŚĆI ZADZWOŃ +48 537 133 457 LUB NAPISZ NA eolersklep@gmail.com