Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
- Strefa klienta
- Koszyk ( 0 )
-
Zwroty i reklamacje
Zwroty, wymiany i reklamacje produktów
W RAZIE PYTAŃ LUB WĄTPLIWOŚĆI ZADZWOŃ +48 537 133 457 LUB NAPISZ NA eolersklep@gmail.com
ZWROTY I WYMIANY
Pomimo dokładania wszelkich starań, abyś był zadowolony z dokonanych zakupów, zdajemy sobie sprawę, że zakupione produkty mogą nie spełniać Twoich oczekiwań.
Możesz je w zwrócić całkowicie lub zwrócic i wymienić na inne produkty. Na zwrot lub wymianę produktów masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Jak wymienić lub zwrócić produkt?
- Wypełnij "Formularz zwrotu - wymiany towaru". https://eoler.pl/upload/jr168//returnform.pdf
- Zapakuj produkty wraz z formularzem i dowodem zakupu oraz odeślij na adres:
Eoler Milena Harasimowicz Mikołaj Nowak s.c.
ul. Mariana Rejewskiego 34/6
61-419 Poznań
- Pamiętaj, że zwrotom i wymianom mogą podlegać tylko produkty w niezmienionym stanie - oznacza to, że produkt powinien wrócić do nas w takim stanie w jakim został do Ciebie wysłany, czyli musi być nowy, bez oznak użytkowania i w oryginalnym firmowym opakowaniu producenta.
- Po otrzymaniu przez nas przesyłki i rozpatrzeniu wnioskowanego w formularzu działania, niezwłocznie zwrócimy Ci środki na rachunek bankowy lub wyślemy wybrany przez Ciebie produkt.
- Pamiętaj! Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy możliwości odbierania przesyłek wysłanych za pobraniem.
REKLAMACJE
Jak zareklamować produkt?
- Wypełnij "Formularz reklamacji towaru". https://eoler.pl/upload/jr168/Wzor-FORMULARZ-REKLAMACJI-TOWARU-KUPIONEGO-W-SKLEPIE-INTER-.odt
- Zapakuj produkty wraz z formularzem i dowodem zakupu oraz odeślij na adres:
Eoler Milena Harasimowicz Mikołaj Nowak s.c.
ul. Mariana Rejewskiego 34/6
61-419 Poznań
- Standardowo reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. Jeżeli na wniosek producenta proces reklamacyjny będzie wydłużony, poinformujemy Cie o tym.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy Ci równowartość ceny produktu.
- Pamiętaj! Nie zapomnij dołączyć do przesyłki dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).
- Pamiętaj! Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy możliwości odbierania przesyłek wysłanych za pobraniem.
W RAZIE PYTAŃ LUB WĄTPLIWOŚĆI ZADZWOŃ +48 537 133 457 LUB NAPISZ NA eolersklep@gmail.com