Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
- Strefa klienta
- Koszyk ( 0 )
Flakon Ralph Lauren Polo Edt 118ml
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wpisz swój e-mail |
Opinie |
brak ocen
(Dodaj)
|
||||||||||||||||||
Wysyłka w ciągu | 48 godzin | ||||||||||||||||||
Cena przesyłki |
12.99
|
||||||||||||||||||
Dostępność | Brak towaru 0 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 3360372705239 |
Zostaw telefon |
|
- Opis
- Opinie i oceny (0)
Polo marki Ralph Lauren to drzewno - szyprowe perfumy dla mężczyzn, szukających naturalności i świeżości. Polo został wydany w 1978 roku. Zapach klasyczny i elegancki, który nigdy nie wyjdzie z mody. Perfumy polecane dla dojrzałych mężczyzn. Kompozycja odpowiednia na chłodniejsze pory roku, zarówno w ciągu dnia jak i wieczorem.
Uwaga: Prezentowany produkt występuje w wersji: Flakon
Flakony to pełnowartościowe, oryginalne wersje produktów, które różnią się od klasycznych wersji opakowaniem. Najczęściej zapakowane są w oferowane przez producentów danych marek niezafoliowane, tekturowe pudełka w kolorze szarym lub białym. Zdarza się, że nie posiadają pudełka. Butelka perfum nie różni się od tej w klasycznej wersji produktu, ale może nie posiadać korka na atomizerze. Na butelce i pudełku może znajdować się napis tester.
Uwaga: Prezentowany produkt występuje w wersji: Flakon
Flakony to pełnowartościowe, oryginalne wersje produktów, które różnią się od klasycznych wersji opakowaniem. Najczęściej zapakowane są w oferowane przez producentów danych marek niezafoliowane, tekturowe pudełka w kolorze szarym lub białym. Zdarza się, że nie posiadają pudełka. Butelka perfum nie różni się od tej w klasycznej wersji produktu, ale może nie posiadać korka na atomizerze. Na butelce i pudełku może znajdować się napis tester.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.